Prins - od 30 lat
lider technolgii AUTOGAZ
Znajdź:

SPRZEDAŻ RATALNA

Strona główna DOSTAWY

DOSTAWY

SPRAWDZANIE PRZESYŁKI

Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem ewentualnego rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej Protokołu Reklamacji.

UWAGA:

Podstawą wszelkich roszczeń z tytułu uszkodzeń lub braków w przesyłce jest Protokół Reklamacji spisany w obecności kuriera podczas odbioru przesyłki.

 

1. Wysyłka jest realizowana za pomocą firmy kurierskiej.

2. Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczego, jeżeli jest dostępny na magazynie. 

3. Towary na zamówienie specjalne (instalacje DLM, VSI-2.0 DI) wymagają potwierdzenia wszystkich danych koniecznych do prawidłowego doboru instalacji. Termin realizacji zamówienia potwierdzamy po wpłacie zaliczki na nasze konto.

4. Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszej siedzibie.

5. Wszelkie błędy w zamówieniu wyjaśniane są za pomocą poczty e-mail.

6. Zamówiony towar wysyłamy na adres podany w zamówieniu.

7. Podane terminy realizacji dotyczą wysyłek na terenie Polski.